پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

کولر گازی پرتابل

۶ بازديد

یکی از پرطرفدارترین کولرهای گازی ، کولر گازی پرتابل می باشند. در این مقاله راجع به کارکرد و مزایا و نحوه کارکرد این مدل کولر توضیح میدهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا راحت تر موقع خرید این مدل کولر تصمیم گیری نمایید.

پس با ما همراه باشید.

برای خرید کولر گازی پرتابل با شماره تماس های ۰۹۱۴۰۱۰۹۵۸۸ | ۰۹۰۳۶۴۱۲۳۵۸ در تماس باشید.

کولر گازی پرتابل چیست؟

کولر گازی پرتابل یک کولر گازی است که برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و این مدل کولرها یک تکه است و داخل آن کمپرسور قرار دارد و گرمای حاصل از عملکرد کولرگازی توسط لوله خرطومی که در پشت آن قرار دارد به بیرون منتقل می شود. این کولرها همانطور که از نامشان پیداست نیاز به نصب ندارند و قابلیت جا به جایی دارند. ارتفاع کولر را قابل تنظیم می باشد و بین ۲ تا ۳ متر قابلت تنظیم ارتفاع دارند . این کولرها نسبت به کولرهای آبی دارای قدرت خنک کنندگی بالایی هستند.

کولرگازی پرتابل یکی از مدل های سیستم تهویه هوا است که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می گردند .

برق مورد استفاده برای این دستگاه ها از نوع تک فاز می باشد.شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید کولر گازی پرتابل فعالیت زیادی دارند که سالانه تعداد زیادی دستگاه با جدیدترین تکونولوژِی روز دنیا و با بهترین کیفیت روانه بازار می کنند.این کولرها موقع کار دارای صدای کمی میباشند که هر چه دسیبل دستگاه کمتر باشد صدای کمتری تولید می کنند.

کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی در نوع های پیستونی ، اسکرال و روتاری می باشد که بر حسب ظرفیت کولرگازی نوع کمپرسور تغییر می کند . بنابراین موقع خرید کولرگازی باید این نکته را مورد توجه قرار داد.

ویم کالا کولرگازی پرتابل استوک ، کولر گازی پنجره ای ، کولر گازی دیواری ، کولرگازی پرتابل مشهد را با گارانتی اصلی و با کیفیت و کمترین قیمت به خریداران ارائه می دهد

کولر گازی پرتابل چگونه کار می کند؟

در کولر گازی پرتابل ، دو موتور وجود دارد که یک موتور جریان هوای خنک را از بالا به بیرون منتقل می کند و موتور دیگر هوای گرم حاصل از عملکرد کمپرسور را از پشت دستگاه خارج می کند.

در فضایی که کولر گازی پرتابل مورد استفاده قرار می گیرد باید یه دریچه برای خروج هوای گرم در نظر گرفت.

در کولر گازی پرتابل آب حاصل از تعرق کولر توسط دستگاه خارج نمی شود و در صورتی که محفظه پر شود، کولر پیغام خطا می دهد و شما به راحتی می توانید با وصل کردن شلنگ مخصوص، آب را تخلیه نمایید. در کولرهای گازی معمولی این لوله ها به بیرون منتقل می شوند.

خب شما برای خرید کولر گازی پرتابل ، به بررسی مزایا و معایبآ ن نیاز دارید پس در ادامه بریم سراغ مزایا و معایب کولر گازی پرتابل ؛

مزایای کولر گازی پرتابل

۱-کولر گازی پرتابل با قدرت خنک کنندگی بالا طراحی و تولید می گردد.

۲-به دلیل ظرفیت بالای هوادهی، درکوتاهترین زمان ممکن توانایی سرد کردن فضا را دارد.

۳-دارای ظاهری زیبا می باشد و با هر فضای داخلی همخوانی دارد.

۴-دارای قابلیت سرمادهی و گرمادهی دیگر به سیستم های حرارتی نیازنیست، و در هزنیه ها صرفه جویی می شود.

۵-دارای فیلتر چند لایه به منظور بهبود کیفیت هوا می باشد.

۶- به دلیل قرارداشتن کمپرسور داخل کولر نیاز به صرف هزینه جدا برای نصب کمپرسور نیست.

۷- از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند.

۸-ایجاد سرمای مطلوب و بدون رطوبت

۹- نیاز به مکانی برا ی نصب کمپرسور نمی باشد.

۱۰-مدل‌های جدید کولر گازی پرتابل دارای عملکرد کم صدا، مجهز به کنترل از راه دور، نمایشگر، فیلتر قابل شستشو و قابلیت تنظیم دور فن هستند.

۱۱- نیاز به نصاب حرفه ای برای نصب کولر گازی پرتابل نیست.

معایب کولر گازی پرتابل

۱-ایجاد صدا نسبت بالا در حین کار ، به دلیل وجود کمپرسور داخل دستگاه این صدا به جود می آید. البته بعضی از تولید کنندگان توسط عایق بندی و فناوری های جدید ، این صدا را کاهش دادند.

۲- برای مکانهای بیشتر از ۳۰ متر مناسب نیست.

انواع کولر گازی پرتابل

کولر گازی تک لوله یا “Single Hos”

کولر گازی پرتابل دو لوله یا “Doul Hose”

کولر گازی تک لوله یا “Single Hos”

این مدل کولر گازی تنها یک لوله برای خروج هوای گرم دارد . و هوای مورد نیاز برای کمپرسور از فضای محیط تامین می شود هر چه میران ظرفیت این کولرها بالا باشد باز هم میزان خنک کنندگی این کولرها نسبه به کولر گازی های دو لوله کمتر است . و قیمت پایین تری نسبت به دو لوله دارند.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل دو لوله‌‌ای یا “Dual Hose”

همانطور که از اسم این کولرها پیداس که این کولرها دارای دو لوله هستند . اما هر دو لوله کار مخصوص خروج هوای داغ از داخل دستگاه نیستند . یکی از این لوله‌ها هوای داغ رو بیرون میبرد و لوله دیگر هوای مورد نیاز کمپرسور را تامین میکند.این کولر ها فضای ساختمان را نسبت به کلرهای تک لوله زودتر خنک می کنند..

این دستگاه‌ها عمر طولانی‌تری از تک لوله‌ها دارند و البته کمتر هم در بازار موجود هستند.

طریقه نصب کولر گازی پرتابل

ابتدا محلی برا قرارگیری دستکاه در نظر بگیرید و سپس یک پریز برق که تک فاز باشد و حداقل ۱۵ آمپر برق را بدون افت فشار تامین نماید.

و سپس یک قسمت را برای عبور های گرم باید در نظر گرفت که لوله خرطومی از داخل دستگاه به دریچه مورد نظر وصل می شود.

قیمت کولر گازی پرتابل

قیمت کولر گازی بر حسب برند مورد استفاده و اینکه ساخت خارج از کشور می باشد یا داخل متفاوت است . همچنین بسته به ظرفیت کولر گازی پرتابل قیمت ان متفاوت می باشد. جهت اطلاع از قیمت کولر گازی پرتابل با شماره ۰۹۱۴۰۱۰۹۵۸۸ | ۰۹۰۳۶۴۱۲۳۵۸ تماس بگیرید.

انتخاب ظرفیت کولر گازی پرتابل

عوامل زیادی در انتخاب ظرفیت کولر گازی پرتابل و خرید کولر گازی پرتابل مشهد وجود دارند. که هر کدام از این عوال تاثیر مستقیمی در بازدهی کولرگازی دارد. عواملی مانند نوع کاربردی ، نوع اقلیم جغرافیایی ، موقعیت ساختمان و متراژ ساختمان در انتخاب ظرفیت کولر گازی دخالت دارند . مهمترین فاکتور که نقش مهمی در انتخاب ظرفیت این دستگاه دارد متراژ ساختمان است.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.